Ready for takeoff! - Reisverslag uit Heythuysen, Nederland van Inge Vaes - WaarBenJij.nu Ready for takeoff! - Reisverslag uit Heythuysen, Nederland van Inge Vaes - WaarBenJij.nu

Ready for takeoff!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

23 April 2014 | Nederland, Heythuysen

The final countdown, het laatste dagje is voorbij gevlogen... De afscheidsknuffels en -kusjes zijn uitgedeeld, het koffer is gepakt, dus de reis kan beginnen. Morgenvroeg rond een uur of half 6 vertrekt taxi Vaes naar Schiphol en om 11.15 uur is er geen weg meer terug, want dan stijgen we op richting Sweet Sranan.

Van de andere meiden hebben we al wat foto's en tips ontvangen, waardoor we alleen maar meer zin krijgen in ons grote avontuur.

Bedankt allemaal voor alle lieve kaartjes en kado's!! Hierdoor kan ik er wel 3 maandjes tegenaan.

Duuuussss... Tot over 3 maanden, Suriname here we come!

  • 23 April 2014 - 21:47

    Yvonne:

    Lieve Ing,

    Geniet met volle teugen van je avontuur! Hele goede reis en ik ben benieuwd naar je verhalen :)

    X

  • 23 April 2014 - 21:53

    Kirsten:

    Haa Inge,
    Heel veel plezier in Suriname! Maak er een onvergetelijke tijd en ervaring van!
    Succes! xx

  • 23 April 2014 - 21:54

    Sabine :

    Ha Inge!!

    Heel veel plezier in Suriname en geniet van je tijd daar!
    Hele goede reis!!

    Liefs Sabine

  • 23 April 2014 - 21:55

    Ilse Kleuskens:

    Heey inge, heel veul plezier tijdens dit grote avontuur!! Geniet er van, want voor je het weet is het alweer voorbij! Hele goede vlucht en tot over 3 maandjes weer.
    Xx ilse

  • 23 April 2014 - 22:19

    Robin:

    Liefje , heel veul plezier & n gooje reis xx

  • 24 April 2014 - 12:01

    Karen:

    Héél veel plezier,juf Inge!
    Knuffel Kyan X

  • 24 April 2014 - 12:47

    Luca Vermij:

    Voor juf Inge,

    Ontzettend veel plezier in Suriname!
    Ik hoop dat je het daar leuk hebt.
    IK wens je een fijne tijd in Suriname.
    Ik ga je missen!

    Groetjes Luca Vermij

  • 24 April 2014 - 15:02

    Fam Wagemakers:

    Inge,
    Heel veel plezier in Suriname!
    Wat een avontuur...
    Leuk om je te volgen.

    Groetjes van de buurtjes van nummer 6.

  • 24 April 2014 - 16:37

    Gijs V. Ratingen:

    Lieve juffrouw Inge,

    Heel veel plezier in Suriname! Let goed op zelf.
    En kom je nog een keertje terug naar mijn schooltje??

    Ik mis je. Dikke kus van Gijs xx

  • 24 April 2014 - 19:07

    Jan Brouwers:

    Lieve juffrouw Inge,
    ik vind het jammer dat je weg bent, maar ik wens je toch heel veel plezier.
    Geniet van je reis.
    XXX van Jan (ook van Tom)

  • 26 April 2014 - 15:45

    Twan:

    HALLO JUF Inge,

    Hoe gaat het met je ?
    Veel plezier in Suriname!
    Liefs Twan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heythuysen

Inge

Ik ga 3 maanden juffen in Suriname. Volg mijn reis en laat af en toe een berichtje voor me achter!

Actief sinds 07 April 2014
Verslag gelezen: 704
Totaal aantal bezoekers 12709

Voorgaande reizen:

29 December 2015 - 24 Juni 2016

California dreaming

24 April 2014 - 16 Juli 2014

Sweet Sranan

Landen bezocht: